„Żeby coś znaleźć, trzeba wiedzieć, czego się szuka” ks. Jan Twardowski

czwartek, 1 stycznia 2015

#1. Witaj Nowy 2015

#1. Pierwszy post w TYM Roku.

Jaki będzie rok życie pokaże, róbmy wszytko żeby był dobry. 
Nie oczekuję najlepszego, bo to próżne. 
Niech jest dobry, łaskawy, życzliwy, miły, optymistyczny, przyjazny, pełen miłości, pracy i realizacji marzeń.
O tak, tych jest sporo... marzenia są potrzebne, muszą być.

Od nich się wszytko zaczyna, u mnie też tak było i jest...i będzie.

Miało być coś więcej, zatem niech jest.
Kilka przed i poświątecznych wspomnień, już wspomnień :-)

Wianek na drzwiach, w tym roku tak mi w duszy gra,
sielsko - anielsko
wykonanie- moje
Uwielbiam wianki!



i kilka moich świątecznych tworów.

Zdjęcia są jakie są. Bywały lepsze, ale maszyna je robiąca się zbuntowała. 
Do czasu naprawy zadowalam się tym co mam. 
Pozostała mi jedynie zabawka mojej Starszej Latorośli i aparat w telefonie

*choineczka



* kolejna choineczka
w tym roku zrobiłam ich 6, obdarowałam najbliższe mi osoby,
 oczywiście mem zdjęcie tylko tej jedynej.


tak wyglądał zeszłoroczny (2014) kalendarz adwentowy z zadaniami dla dzieci i rodziców na każdy 
dzień adwentu. Wspaniały pomysł krążący po sieci. 
Czytałam o nim na  jednym z moich ulubionych blogów w Domowym zakątku
z kolejną choinką w roli głównej:

wianek adwentowy wcale nie przypominał wianka.
4 świeczki, czerwona miska, leśne zdobycze, serce z koralików, trochę mchu.
Cyferki napisane na plasterkach z brzózki.
Ostatecznie nie byłam z niego zadowolona, obiecuję sobie poprawę w przyszłym roku.


Okno wieczorową porą.
Uwielbiam te śnieżynki.
Będą u mnie zawsze, może niekoniecznie w jednym miejscu ale będą. 
Patrząc na nie wracam myślami do mojego dzieciństwa, tak mi się kojarzą.
Niebiesko świeci choinka w ogrodzie.
i jeszcze raz śnieżynki

No i oczywiście dostojny, biały renifer



pozdrawiam, 
w jeszcze świąteczno-noworocznym nastroju

3 komentarze:

  1. Marto...:)
    Zatem... czerwonego 2015 ;)
    Czerwień zawsze kojarzy się z ciepłem, miłością, namiętnością, energią...
    Niech będzie dobry...
    Pozdrawiam noworocznie...:)
    Widać, że lubisz czerwień...śliczne te ozdoby w tym kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Aniu, bardzo się cieszę, że do mnie zajrzałaś.

    Lubię zaglądać w twoje progi.
    W ślad za twoim kursem DIY na kuliste drzewko na białej nóżce, poczyniłam drzewko również.
    Moje troche koślawe, ale jak cieszy, że własnej produkcji no i z jodełki oczywiście.

    Zaglądaj bedzie mi miło.
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne choineczki, ta pierwsza najcudowniejsza!:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo....
Martita

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...