„Żeby coś znaleźć, trzeba wiedzieć, czego się szuka” ks. Jan Twardowski

poniedziałek, 7 grudnia 2015

... mój adwentowy

Witajcie,

dzisiaj tak szybko, przelotem.
Zrobiłam stroik adwentowy, w tym roku biel, i długie świeczki,
tylko oświetlenie nijakie...






Acha i za nami sobotnie pieczenie pierników z przepisu który zawsze wszystkim polecam, stąd.
Wychodzą takie w sam raz, ja osobiście uwielbiam bardzo cieniutkie.
Po upieczeniu są twarde, nie martwię się tym jednak, po pomalowaniu do puszki wkładam cząstki jabłek. Pierniczki nasiąkają wilgocią z jabłek i są idealne.

Pokażę już ozdobione, uwielbiamy ozdabiać pierniki...



Pozdrawiam
Martita


7 komentarzy:

  1. Twój stroik adwentowy -bardzo ładny. Zastanawiałam się nad pierniczkami, ale chyba odpuszczę drobne ciasteczka.Zastanawiałam się nad piernikiem dojrzewającym, ale też odrzuciłam ten pomysł. Jednak coś z piernika będzie...Zaglądaj do mnie- zobaczysz. Dziękuję Ci za wizytę u mnie.Podoba mnie się u Ciebie, będę zaglądać ! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas pierniki są pomimo braku śniegu pierwszym znakiem zbliżających się Świąt...

      Na pewno u Ciebie zagoszczę na dlużej...
      M.

      Usuń
  2. Bardzo fajne te drewniane "talarki" na świeczniku. Czekam na "pierniczkowego" posta :-) Ściskam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny stroik, uwielbiam takie piękności na świątecznym stole :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny stroik i całkowicie naturalny tak jak lubię, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo....
Martita

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...